Błąd 17965 i 19561 alh proszę o pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • oloolo
    Classic
    • 2013
    • 1

    Błąd 17965 i 19561 alh proszę o pomoc

    Dzięki Waszym wypowiedziom, mam teraz ciężki orzech do zgryzienia NIczego większego w takiej cenie u konkurencji nie nabędę (rozważałem nawet chwilowo superba z powodu systemu TWINDOOR), problemem jest jednak wybór jednostki napędowej, nie jest on taki oczywisty. Najchętniej wybrałym o2 z 1.9 TDI, ale wiadomo, że nie jest to możliwe.

    Cóż trzeba to będzie dobrze przemyśleć:-)
  • rafii8
    Classic
    • 2011
    • 5

    #2
    Błąd 17965 i 19561 alh proszę o pomoc

    Witam wszystkich. Ostatnio pojawił się problem w mojej Octavii 1.9 TDI 90km ALH, mianowicie wydaje mi się że turbina przestała działać, (niedawno czyściłem zawór EGR wraz z kolektorem dolotowym, po wyczyszczeniu wszytko było ok).
    Od wczoraj turbo nie świszczy tak jak to było słychać wcześniej. Po podłączeniu VAG pojawiły mi się 2 błędy:
    17965 - Shareware Version. To Decode all DTCs
    P1557 - 35-00 - Please Register/Activate
    19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
    P3105 - 35-10 - - - Intermittent
    Co może być powodem tych błędów??
    Co do tego pierwszego błędu zrobiłem logi dynamiczne:
    Log (0 - 003,008,011).
    Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

    Komentarz

    • TomekRs
      RS
      • 2011
      • 1670

      #3
      n75, geometria, posprawdzaj czy wszystko ok z rurami od turbo. Zloguj osobno 003,008 i 011

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        zrób jeszcze raz logi bo ten zrobiłes wtrybie awaryjnym . mozesz podmienic zaworki n75 z n18
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • rafii8
          Classic
          • 2011
          • 5

          #5
          Właśnie zajrzałem pod maskę i okazało się że przetarły się kabelki obok egr i wężyk ciśnieniowy na podobnej wysokości (nie wiem ja te elementy fachowo nazwać ale chyba wiecie o co chodzi), turbina zaczęła znowu świszczeć, a poniżej przesyłam logi po zaizolowaniu przewodów.

          Log (0 - 003)

          Log (0 - 008)

          Log (0 - 011)

          Jak to teraz wygląda??
          Aha i po podłączeniu vag nie ma żadnych błędów.

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            geometria sie zaczyna przycinac i przepływka do wymiany bo tnie dawke . jak bys mógł to wrzuc fotke tych przetartych przewodów i wezyków bo za bardzo nie moge tego skojarzyc
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • rafii8
              Classic
              • 2011
              • 5

              #7
              Nie mam za bardzo teraz czasu żeby zrobić foto ale znalazłem podobne foto na necie i zaznaczyłem miejsce usterki na czarno w kółku.
              Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.


              Geometria czyli turbo do czyszczenia??
              Jestem trochę zielony bo to mój pierwszy diesel, gdzie znajduje się przepływomierz??

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                to porzecierały ci sie kalbe od zaworku od klapy gaszenia .dlatego miałes ten drugi bład .naj prawdopodoniej bedziesz miał geometrie do czyszczenia ale trzeba by było to dobrze sprawdzic bo byc moze ze problem lezy po stronie gruszki .ale jeszcze nie jest tragicznie to dopiero poczatek choroby .
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • rafii8
                  Classic
                  • 2011
                  • 5

                  #9
                  Czyli co mogę zrobić żeby temu zapobiec??

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    najlepiej jak rozepniesz gruszke i geometrie izobaczysz co sie przycina czy gruszka czy geometria ,geometia powina chodzic płynie w całym zakresie ok 2cm po rozzpieciu powinienes ja ruszac palcem jak bedzie wydawała piszczacy dzwiek to swiadczy o jej zapieczeniu . jesli okarze sie ze to zatarta geometria to jedynym lekarstwem jest czyszcenie .gruszka tez musi chodzic płynie bez zaciec
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • rafii8
                      Classic
                      • 2011
                      • 5

                      #11
                      Co do tego przepływomierza to na jakie wartości patrzeć żeby stwierdzić o jego awarii??

                      Komentarz

                      • german81
                        L&K
                        • 2010
                        • 1414
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                        #12
                        generalnie powino sie patrzycz czy nie tnie dawki paliwa ,ale juz cos mozna poliedziec po porównaniu wartosci zadnej z wykonanej z bloku 3 wartosc wykonana powina byc równa badz wyzsza od zadanej .
                        diagnostyka vag 602-614-253

                        Komentarz

                        • Krzylu
                          Rider
                          • 2008
                          • 256

                          #13
                          rafii8, jeśli to wczesne stadium zapieczenia możesz jeszcze ostro go przegonić

                          Komentarz

                          • german81
                            L&K
                            • 2010
                            • 1414
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                            #14
                            Krzylu, a to ostre przeganianie pomoze jak umarłrmu kadzidło i efekt bedzie taki ze nie bedzie przez jakis czas przechodził w tryb awaryjny a turbo i tak bedzie przeladowywało i beda cuda auto zacznie jezdzic skokami itp
                            diagnostyka vag 602-614-253

                            Komentarz

                            Pracuję...